Bestemming bij Virtuele disk verschijnt niet in JDM

Speciaal voor de programma's JaVaWa GMTK, JaVaWa Device Manager (JDM), RTWtool en anderen om vragen te stellen.
Vroem400

Bestemming bij Virtuele disk verschijnt niet in JDM

Berichtdoor Vroem400 » 24 mar 2016 17:03

Dag,

ik heb conform de procedures een virtuele disk aangemaakt op de MAC (OS 10.11.4) deze wordt keurig weergegeven in finder. Bij het aanmaken van de virtualisatie in JDM wordt keurig m'n Garmin Etrex 30x herkent met de kaart. Na het klikken op de knop vraagt hij ook keurig naar de te virtualiseren kaart. Echter bij bestemming verschijnt de microSD8GB niet, die ik als virtuele schijf heb aangemaakt. Terwijl deze we in de finder staat.

Enige suggestie ?

Groet, Danny
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 26 mar 2016 17:48

Ik weet het zo even niet.
BaseCamp herkent de virtuele disk wel?

Ik zou de kaart dan met de hand kopieren (via de Finder) naar de \Garmin\ folder op de microSD.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Tapio Hiietikko

Berichtdoor Tapio Hiietikko » 03 apr 2016 19:33

Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem.
Is er al een oplossing bekend?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 03 apr 2016 19:39

Marco schreef:Ik zou de kaart dan met de hand kopiëren (via de Finder) naar de \Garmin\ folder op de microSD.
Dit is een andere methode.

Waarom de disk niet herkent wordt weet ik niet, hier gaat alles goed. Dan blijft er maar 1 ding over en dat is een sessie bij onze GPS Helpdesk boeken, dan kan ik meekijken wat er fout gaat.

GPS Helpdesk: http://www.gps-expert.nl/cms/gpshelpdesk
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
JaVaWa
Ervaren
Contacteer:

Berichtdoor JaVaWa » 07 apr 2016 17:35

Marco schreef:hier gaat alles goed

Dat kan alleen als je nog niet overgestapt bent naar El Capitan. Bij deze OS X-versie zijn er wat dingetjes veranderd die roet in 't eten gooien bij de herkenning van geschikte (virtuele) schijven door JDM.
JDM zal erop aangepast worden, maar dat zal er niet op korte termijn van komen. Tot die tijd even de handmatige methode gebruiken...
Afbeelding
Kijk op http://www.javawa.nl voor software voor Mac OS X en Windows, informatie, tips en poi's

Terug naar “JaVaWa GMTK & JDM & RTWtool”