Aanmaken virtuele kopie van kaarten Europe van mijn GPSmap64

Speciaal voor de programma's JaVaWa GMTK, JaVaWa Device Manager (JDM), RTWtool en anderen om vragen te stellen.
Piet Paaltjes

Aanmaken virtuele kopie van kaarten Europe van mijn GPSmap64

Berichtdoor Piet Paaltjes » 05 feb 2016 14:53

Ik wil graag de kaarten van mijn toestel zichtbaar maken in BaseCamp zonder mijn toestel aan te sluiten op mijn MAC. Hiervoor heb ik een virtuleschijf aangemaakt van 16 Gb en op mijn bureaublad geplaatst. Echter als ik JaVaWa Devicemanager opstart dan zie ik keurig mijn GPSmap64 verschijnen. Echter als ik op Virtualiseer klik krijg ik keurig alles te zien, bij kaarten, Recreation Map Europe, bij toestelinformatie kopiëren van mijn GPSMAP 64t maar het vakje bestemming blijft grijs en kan dus niks invoeren. ook het laden van maak een virtueel toestel via de link lukt mij niet. Als ik op virtueeltoestel klik krijg ik een finder tekst "Het programma Maak een virtueel toestel kan niet worden geopend".Hoop dat iemand mij verder op weg kan helpen. Alvast bedankt.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 05 feb 2016 21:41

Je dient de virtuele schijf wel te openen en dus ook als een schijf zichtbaar in de Finder.

Ik neem aan dat je het script van JaVaWa hebt gebruikt voor de Mac: http://www.javawa.nl/virtueeltoestel.html
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Piet Paaltjes

Berichtdoor Piet Paaltjes » 06 feb 2016 09:34

Beste Marco,

Weer bedankt voor je snelle antwoord. Ga het vanmiddag opnieuw proberen.je hoort van mij.

Terug naar “JaVaWa GMTK & JDM & RTWtool”