Naam kaartenset in BaseCamp

Speciaal voor de programma's JaVaWa GMTK, JaVaWa Device Manager (JDM), RTWtool en anderen om vragen te stellen.
Bart Bouwmeester

Naam kaartenset in BaseCamp

Berichtdoor Bart Bouwmeester » 02 feb 2016 08:24

Goedemorgen,

Gisteren met succes CN NTU 2016-3 gedownload. De kaart staat nu op mijn laptop, en op mijn Zumo 350.

Voor openen BaseCamp eerst met JDM de naam die in BaseCamp getoond wordt aangepast. Zumo aangekoppeld, en BaseCamp begon zoals gebruikelijk de kaart in te lezen.

Naam werd niet overgenomen door BaseCamp? Opnieuw met JDM de Kaartnaam + Kaartenset + Naam in BaseCamp aangepast. Daarna met JDM de BaseCamp kaartcache gewist.

Reeds aanwezige kaarten op mijn Zumo werden correct ingeladen. maar de nieuwe kaartversie niet?

In BaseCamp wordt nog steeds de oorspronkelijke naam "City Navigator Europe NTU 2016.3" getoond. Maar met JDM heb ik deze naam overal gewijzigd in "ZUMO NTU 2016.3". De getoonde kaartnaam in BaseCamp is met JDM nergens meer terug te vinden op mijn Zumo.

Nu heb ik sinds kort een nieuwe laptop met Windows 10 erop. Zou het daar aan kunnen liggen?

Met vriendelijke groet

Bart
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 03 feb 2016 07:41

JDM past de kaartnummer aan in toestel en GMTK op de computer.

Verder leest BaseCamp eigen NT kaarten iets anders en is dat de verklaring dat je van je toestel kaart nog steeds de originele naam ziet.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “JaVaWa GMTK & JDM & RTWtool”