Kaart van microSD naar interne geheugen

Speciaal voor de programma's JaVaWa GMTK, JaVaWa Device Manager (JDM), RTWtool en anderen om vragen te stellen.
Cor.NL

Kaart van microSD naar interne geheugen

Berichtdoor Cor.NL » 24 jan 2015 15:49

Ik heb via JAVAWA een back-up gemaakt van mijn SD kaart GPSMAP 64s.
Is het mogelijk om de back up terug te zetten naar het interne geheugen van mijn gps? Of is er een andere mogelijkheid om de kaart naar het interne geheugen te verplaatsen?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 24 jan 2015 16:39

Indien het past, kun je met de JaVaWa Device Manager de kaart van sd naar intern verplaatsen.

Indien je 1 bestand vanuit de backup kunt terug zetten, kan dat ook naar intern.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
JaVaWa
Ervaren
Contacteer:

Berichtdoor JaVaWa » 25 jan 2015 14:49

Bij JaVaWa Device Manager is het niet mogelijk om een backup van een SD-kaart naar het toestel terug te zetten (of van het ene toestel naar het andere). Ook is het niet mogelijk om individuele bestanden terug te zetten via de herstelfunctie van JDM.

Met JDM kun je echter wel kaartbestanden van toestel naar SD-kaart verplaatsen en vice versa, en aangezien de backup van een toestel/SD gewoon een 1 op 1 kopie is kun je ook individuele kaartbestanden uit de backup op het toestel/SD overzetten (maar dus niet met de herstelfunctie; de lnop "Installeer" moet je dan hebben)
Afbeelding
Kijk op http://www.javawa.nl voor software voor Mac OS X en Windows, informatie, tips en poi's

Terug naar “JaVaWa GMTK & JDM & RTWtool”