Locatie om te downloaden

Speciaal voor de programma's JaVaWa GMTK, JaVaWa Device Manager (JDM), RTWtool en anderen om vragen te stellen.
Fredjeh

Locatie om te downloaden

Berichtdoor Fredjeh » 23 nov 2014 11:31

Waar vind ik dit pakket zodat ik meerdere osm kan opslaan en zien in mapsource of basecamp?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 23 nov 2014 12:27

http://www.javawa.nl/gmtk.html

In de posts worden de programma's regelmatig genoemd, en vaak door met de muis over een plaatje of teksts te gaan en dan te klikken, dan kom je op bovenstaande pagina uit.

Dit is de link naar JaVaWa GMTK voor kaartbeheer op de computer, JDM is ook op de site van JaVaWa te vinden.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Fredjeh

Berichtdoor Fredjeh » 24 nov 2014 17:02

Bedankt, had dit gisteren ook geprobeerd maar kwam telkens op een andere website uit, vandaag lukt het wel.
JaVaWa
Ervaren
Contacteer:

Berichtdoor JaVaWa » 24 nov 2014 21:47

Vorige week is javawa.nl gemigreerd naar een andere server (bij dezelfde hoster), maar daarbij was er iets over het hoofd gezien: het IPv4 adres was wel aangepast, maar het IPv6 adres niet. Er zijn maar weinig gebruikers die daar last van hebben (ikzelf ook niet), vandaar dat dit niet zo snel aan het licht kwam. Gelukkig heeft mijn hoster snel en adequaat gereageerd op mijn vraag n.a.v. een melding die ik eerder vandaag kreeg.
(een pluimpje voor Antagonist is welverdiend :wink: )
Afbeelding
Kijk op http://www.javawa.nl voor software voor Mac OS X en Windows, informatie, tips en poi's

Terug naar “JaVaWa GMTK & JDM & RTWtool”