Kaarten wel uit GMTK verwijderd, niet uit computer.

Speciaal voor de programma's JaVaWa GMTK, JaVaWa Device Manager (JDM), RTWtool en anderen om vragen te stellen.
John21

Kaarten wel uit GMTK verwijderd, niet uit computer.

Berichtdoor John21 » 11 dec 2013 12:44

Ik heb de oude kaarten verwijderd met JaVaWa GMTK zoals staat aangegeven. De kaarten die ik verwijder heb 2013.30 en .41 en 2014.1 zijn verdwenen en GMTK geeft ze niet meer weer. Ze zijn ook uit Basecamp. De laatste 2 kaarten 2014.2 en .3 staan er nog wel.

Ik dacht dat GMTK ze dan ook van de computer verwijderde maar ik zie de oude kaarten nog wel in de laptop bij de programma's staan. Is toch nog bijna 10 GB. Moet ik ze daar dan alsnog verwijderen?
Blackbird, zumo350, headset HS-210, onroute motorkaart.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 11 dec 2013 21:24

Kan, het is alleen een referentie en de waarde die er staat was van toen ze er nog echt op stonden.

Gewoon negeren en anders Revo UnInstaller gebruiken om deze oude referenties te verwijderen. Maar als je pech hebt, ben je ook gelijk BaseCamp of MapSource kwijt vanaf de pc. Zeker van BaseCamp vooraf een backup van de database maken (met/in BaseCamp).
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “JaVaWa GMTK & JDM & RTWtool”