BaseCamp Fout met kaarten op Virtuele GPS

Speciaal voor de programma's JaVaWa GMTK, JaVaWa Device Manager (JDM), RTWtool en anderen om vragen te stellen.
Dre62

BaseCamp Fout met kaarten op Virtuele GPS

Berichtdoor Dre62 » 25 aug 2019 07:52

Hallo,
ik heb jullie instructies gevolgd om mijn Camper 660 te virtualiseren, en die wordt ook gezien door BC. Het is mij ook gelukt om er een OpenFietsmap kaart op te installeren die door BC gebruikt kan worden. Echter de officiële kaarten City Navigator Europe NTU 2020.1 kan ik niet gebruiken, ik krijg bij het opstarten van BC de melding "Er is een fout opgetreden om het City Navigator Europe NTU 2020.1-kaartproduct te gebruiken." BC ziet de kaarten dus wel, maar kan ze niet gebruiken. Is er misschien een licentieprobleem met de nieuwste kaarten?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 28 aug 2019 20:44

Ik verwacht zelf dat dit een fout is in de kaart c.q. product cache van BaseCamp. Verwijderen van die caches en de kart opnieuw door BaseCamp laten indexeren helpt dan op dat op te lossen.

Melding klinkt niet als een licentie probleem, want dan staat er dat de kaart niet ontgrendeld kan worden.

Zie hier voor meer info hierover: viewtopic.php?p=5774#p5774
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “JaVaWa GMTK & JDM & RTWtool”