Dakota 20 herkent hartslagmeter niet goed meer

FAQ's voor de Outdoor Garmin toestellen, zoals; Dakota 10, 20, eTrex Touch 25, 35 de Oregon 200, 300, 400, 450, 550, 600, 650 de Montana 600, 650 modellen en de BMW Navigator Adventure (de toestellen met aanraakscherm).
Wtcluc

Dakota 20 herkent hartslagmeter niet goed meer

Berichtdoor Wtcluc » 19 jun 2013 11:11

Ik heb een dakota 20 met Garmin hartslagmeter.
Sinds kort valt de hartslagmeting regelmatig weg. Ook als ik een andere Garmin hartslagmeter connecteer, blijft het probleem.
Wie kan me helpen?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 19 jun 2013 11:29

Meestal ligt het niet aan de GPS, maar aan de hartslagmeter. Dit kan de batterij zijn, maar ook dat je nu een andere manier van gebruiken of dragen hebt.

Als je het hebt over een andere hartslagmeter die je geprobeerd hebt, is dat compleet, of heb je die meter op jou borstband gezet?

Garmin is vrij coulant met garantie en als een nieuwe batterij niet werkt, is het een kwestie van terugsturen naar je leverancier/winkel voor garantie. Of direct met Garmin zelf contact opnemen.

Een alternatief kan een willekeurige ANT+ hartslagmeter zijn van een ander merk.

De ervaring is dat het zelden een probleem met de GPS is, maar het is niet onmogelijk.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Wtcluc

Berichtdoor Wtcluc » 22 jun 2013 19:27

bedankt voor de reactie, marco

wat de andere hartslagmeter betreft: het was het complete geval, dus band inbegrepen

Terug naar “Garmin Dakota, eTrex Touch, Oregon, Montana”