Nuttige punten selecteren

FAQ's voor de Outdoor Garmin toestellen, zoals; Dakota 10, 20, eTrex Touch 25, 35 de Oregon 200, 300, 400, 450, 550, 600, 650 de Montana 600, 650 modellen en de BMW Navigator Adventure (de toestellen met aanraakscherm).
Wimsalemans

Nuttige punten selecteren

Berichtdoor Wimsalemans » 26 mei 2013 20:44

In City Navigator staan veel nuttige punten (winkels, restaurants enz.).
Om te drukke kaarten te voorkomen kan ik in Basecamp die punten selecteren die ik nodig heb.
Helaas lukt mij dat niet in mijn Montana. Wie weet de oplossing?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 27 mei 2013 09:36

Het enige wat je kunt doen in Kaart - geavanceerd is met de details en andere zoom niveau's te proberen om te zien of het minder druk word.

De basis is al kaart detail om die op minder te zetten, dan verschijnen ze pas veel later.

Verder inzoomen geeft ook een rustiger beeld of overstappen op Automodus kaart weergave.

Hoe gebruik je de Montana nu in de stad? Wandelen? Fietsen?
Wat is je kaart schaal?
Kaart op koers boven of Noord boven
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Wimsalemans

Berichtdoor Wimsalemans » 27 mei 2013 12:59

Ik gebruik de Montana bij het maken van lange fietstochten in Europa (koers boven). Het is dan handig om te zien waar onderweg winkels zijn; andere zaken heb ik meestal niet nodig.
Normaal fiets ik met een instelling van 120 m. In een stad heb ik, om een supermarkt te zoeken, soms graag meer overzicht. Als ik meer details weergeef, dan zie ik door de vele nuttige punten de weg niet meer. In Basecamp gaat het selecteren zo eenvoudig ...

Wim
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 27 mei 2013 13:37

Per POI categorie uitschakelen zoals in BaseCamp gaat dus inderdaad niet in de Montana

Wel kun je via Waarheen - andere zoeken - Winkels alleen de winkels in de buurt zoeken en die per stuk (even doorklikken) op de kaart tonen en dan als via punt aan de route toevoegen of naar toe navigeren.

(zit er in de 3streepjes nog een nabij functie zoals nabij route? Ben het even vergeten, Montana niet bij me)
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin Dakota, eTrex Touch, Oregon, Montana”