Mijn dakota wil geen tracks meer opslaan

FAQ's voor de Outdoor Garmin toestellen, zoals; Dakota 10, 20, eTrex Touch 25, 35 de Oregon 200, 300, 400, 450, 550, 600, 650 de Montana 600, 650 modellen en de BMW Navigator Adventure (de toestellen met aanraakscherm).
Joblaja

Mijn dakota wil geen tracks meer opslaan

Berichtdoor Joblaja » 19 okt 2015 06:56

Als ik een wandeling loop, neem ik die altijd gelijk op en nadien doe ik de track opslaan. Echter sinds een maand of 2/3 zie ik wel dat hij hem opslaat maar ik kan nergens de track met de toegewezen naam terugvinden. Ook niet op de sd-kaart of te zien op de pc.
Gisteren heb ik weer een wandeling gemaakt en zojuist wilde ik de route bekijken bij huidige track (ik had hem niet opgeslagen omdat die functie toch niet meer werkt) en zelfs nu kan ik de huidige track niet meer terugkijken.
Ik heb al een tijd geleden enkele bewaarde tracks gewist omdat ik dacht dat misschien het geheugen vol was ondanks het feit dat er een sdkaartje inzit met een groot geheugen. Overigens als ik op de pc wil kijken wat op het sd kaartje staat dan kan ik dat ook niet terug zien en heb ik het idee dat alles op de garmin zelf wordt opgeslagen. Het sd kaartje is tegelijkertijd met de Garmin gekocht. Deze is nu bijna 14 maanden oud.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 19 okt 2015 17:22

tracks worden alleen opgeslagen intern en nooit op de microSD, dat kunnen we alleen zelf via de computer.

Download eens het gratis programma JaVaWa Device Manager en laat die je toestel scannen, als er problemen of fouten zijn, kun er hier vragen over stellen.

(in extra menu zit mogelijkheid om een rapport te maken en de weblink hier neer te zetten).
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin Dakota, eTrex Touch, Oregon, Montana”