orgon400t problemen met tracks

FAQ's voor de Outdoor Garmin toestellen, zoals; Dakota 10, 20, eTrex Touch 25, 35 de Oregon 200, 300, 400, 450, 550, 600, 650 de Montana 600, 650 modellen en de BMW Navigator Adventure (de toestellen met aanraakscherm).
Jhkok

orgon400t problemen met tracks

Berichtdoor Jhkok » 03 jun 2015 09:40

Ik heb een oregon 400t en een gpsmap 60Cx. Beiden zijn de jongsten niet meer.
Via mapsource wil ik tracks overzetten op beide toestellen, uiteraard via de usb-kabel. De gpsmap werkt feilloos, ik kan, zoals het hoort, heel veel tracks overzetten. De oregon drijft mij tot wanhoop. Slechts een track laat zich overzetten. De volgende ogenschijnlijk ook, maar wanneer ik later via het toestel de tracks wil bekijken, loop de zaak vast. De zandloper blijft constant in beeld. De tracks zijn niet corrupt, want dan zou de gpsmap daar ook moeite mee hebben. Beide hebben geheugen genoeg. Ik heb de orgon al meerder malen gereset, hard en zacht. Waar kan dat aan liggen?

Vriendelijke groet.
Jan
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 03 jun 2015 12:48

Bekijk de Oregon eens met met het gratis programma jaVaWa Device manager.

Eerste reactie is: staat de Oregon vol? M.a.w. limiet van gegevens bereikt in tracks en of trackarchief?
Of is de Oregon letterlijk vol. Dat er geen diskruimte meer is?
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Jhkok

Berichtdoor Jhkok » 04 jun 2015 07:20

Marco schreef:Bekijk de Oregon eens met met het gratis programma jaVaWa Device manager.

Eerste reactie is: staat de Oregon vol? M.a.w. limiet van gegevens bereikt in tracks en of trackarchief?
Of is de Oregon letterlijk vol. Dat er geen diskruimte meer is?

Hallo Marco,
Bedankt voor je reactie. Ik weet zeker dat er niets opgeslagen is in het toestel wat betreft tracks, routes, wp's enz. De kaarten staan op een sd.
Overigens, Misschien heb ik het verkeerde programma, maar de vers gedownloade javawa devicemanager werkt bij mij ook al niet. Het programma loopt vast, terwijl mijn laptop draait als een zonnetje met win 8.1
Als het tegenzit, zit het ook tegen!!!!!!!!!!!
groet.
Jan
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 04 jun 2015 11:02

Nou, als JaVaWa Device manager het niet doet, dan kan ik niet zeggen dat Windows 8 als een zonnetje werkt ;) je laptop vast wel.

Mogelijk ligt hier de bron van je probleem wel, in Windows 8.1.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin Dakota, eTrex Touch, Oregon, Montana”