Oregon 650t - Multicache

FAQ's voor de Outdoor Garmin toestellen, zoals; Dakota 10, 20, eTrex Touch 25, 35 de Oregon 200, 300, 400, 450, 550, 600, 650 de Montana 600, 650 modellen en de BMW Navigator Adventure (de toestellen met aanraakscherm).
Wzoet

Oregon 650t - Multicache

Berichtdoor Wzoet » 04 mei 2014 18:02

Hallo,

Sinds een paar maanden heb ik een Oregon 650t in mijn bezit en gebruik deze met regelmaat voor geocaching.
Vandaag heb ik een multicache gelopen waarbij de coördinaten continue berekend moesten worden en dus niet als waypoint ingevoerd waren in een GPX.

Wat mij opviel, was dat ik via de optie geocaching wel een nieuw coördinaat kan invoeren, maar dat dit eerst 3x ingevoerd moet worden voordat het apparaat de locatie opslaat. De eerste twee keer kom je netjes terug op de kaart, maar blijkt de locatie weer te verwijzen naar het startcoördinaat van de cache. De laatste keer wordt de locatie wel opgeslagen en staat er op de kaart ook "next stage" bij.

Met het idee dat je zelf iets fout doet probeer je dan van alles, maar na 4 coördinaten bleek dat het altijd drie keer ingevoerd moest worden voor het werd vastgelegd.

Heeft iemand hier ook ervaring mee?

De firmwareversie van het apparaat is 3.80, ik lees echter nergens dat 3.90 dit gaat oplossen. Uiteraard gaan we dit ook proberen.

Terug naar “Garmin Dakota, eTrex Touch, Oregon, Montana”