Er blijven caches in staan

FAQ's voor de Outdoor Garmin toestellen, zoals; Dakota 10, 20, eTrex Touch 25, 35 de Oregon 200, 300, 400, 450, 550, 600, 650 de Montana 600, 650 modellen en de BMW Navigator Adventure (de toestellen met aanraakscherm).
Adriaan

Er blijven caches in staan

Berichtdoor Adriaan » 21 feb 2019 22:39

Hallo,

Mijn Oregon 600 laat caches zien die er niet meer in staan. Ik zal wat duidelijker zijn :) , er zijn een aantal caches in mijn Oregon gezet. Nadat ik ze gevonden had, heb ik het mapje GPX in de GPS leeggemaakt. Maar als ik in de GPS kijk staan er nog steeds een aantal in! De hele GPS doorgezocht, maar kan niets vinden. Weten iemand de oplossing?

De caches zijn er in gezet met behulp van GSAK.

Groet,

Adriaan
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 22 feb 2019 20:09

Misschien in de \Garmin\GPX\ folder op de microSD kaart?

Anders programma JaVaWa Device Manager gebruiken om te zien in welk bestand ze verstopt zitten. Tenzij het een caches compressed bestand is, extentie gcz dacht ik en in een andere folder.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Mzeist

Berichtdoor Mzeist » 24 feb 2019 11:39

die gecomprimeerde bestanden staan in

\Garmin\GGZ
met de extensie '.ggz'

Device manager van JaVaWa ziet de GGZ bestanden trouwens ook (zie http://www.javawa.nl/jdm.html)

Het kan ook zijn dat je ze als waypoints hebt verzonden, en dan kan je via het waypoint manager menu de waypoints deleten.
gr, Marcel.

Terug naar “Garmin Dakota, eTrex Touch, Oregon, Montana”