Oregon 700 hangt als ik een track wil opslaan

FAQ's voor de Outdoor Garmin toestellen, zoals; Dakota 10, 20, eTrex Touch 25, 35 de Oregon 200, 300, 400, 450, 550, 600, 650 de Montana 600, 650 modellen en de BMW Navigator Adventure (de toestellen met aanraakscherm).
eikenboom

Oregon 700 hangt als ik een track wil opslaan

Berichtdoor eikenboom » 19 nov 2018 16:44

Als ik op mijn Oregon 700 een track wil opslaan, zegt het systeem dat het 1% klaar is en hangt daarna, tenminste: ik zie uren lang niets veranderen.

Garmin Support heeft geen oplossing anders dan het apparaat opsturen om het te laten repareren maar dan ben ik het tenminste drie weken kwijt en dit moet volgens mij een softwarefout zijn, dus ik zie niet in hoe dit met een reparatie opgelost kan worden.

Heeft iemand anders ditzelfde probleem of gaat bij iedereen het opslaan van een track wel goed?

Wat zou ik dan fout kunnen doen?

Elke hulp is meer dan welkom!
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 21 nov 2018 08:11

Ik verwacht dat er een corrupte track aanwezig is, kan soms ontstaan door uitval gedurende gebruik door lege batterijen.

Wat is zou doen is de Oregon aan de computer aansluiten en alle informatie naar een folder in BaseCamp kopieren. Daarna alle informatie wissen uit de Oregon, eenerzijds door wissen via basecamp en anderzijds via sporenbeheer in de Oregon. Ook huidige track dan te wissen
En daarna eens een rondje buiten lopen en proberen of het opslaan weer lukt.

Herstel naar fabrieksinstellingen wil ook wel eens helpen, maar dan zijn ook een deel van de instellingen weer origineel (of eerst wisselen naar een niet gebruikt profiel en dan herstel, en daarna terug naar huidige profiel).
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin Dakota, eTrex Touch, Oregon, Montana”