Waterdichtheid van de Camos BHS-600

FAQ's over Bluetooth headsets
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 11 mei 2008 20:46

Helaas, problemen :( maar is toch weer opgelost.

Gisteren vanuit me werk met de BHS-600 aan me helm terug naar huis gereden. De Camos stond uit en het was flink vochtig gister. Ik had de Camos gebruikt om te babbelen met mijn PDA van de week, maar had um nog niet van de helm afgehaald.

Vanmorgen de garage in en toen lag er op de plaats waar de camos zit een heel klein plasje met water :( oei, als dat maar goed gaat. Camos aan, ja dat ging goed, maar daarna proberen te paren met me zumo :( nee, echt niet, stuk of 10x geprobeerd, maar niet in paar stand te krijgen. Ook de Jabra A120s herkende de Camos niet meer.

Ch2 was wel in paar stand te krijgen, maar verder het niet geprobeerd. De Camos van de helm gehaald en "leeg" geschud en hele voorzichtig wat wd40 op/in gespoten. Daarna de rubbers weer op hun plaats en maar zonder geluid naar me eerste adres van de 3.

Vanavond om 21:30 weer thuis en ff geprobeerd of er nu wel gepaard wil worden, en ja hoor, alles werkt weer. zûmo paart weer en ook de communicatie met de jabra A120s gaat weer goed.

Maar wat is nu de oplossing? Opdrogen, Opdrogen en wd40 of alleen wd40 :roll:

Heeft iemand de BHS-600 al eens open geschroefd??
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Headsets”