headset scala

FAQ's over Bluetooth headsets
Jgjanssen1

headset scala

Berichtdoor Jgjanssen1 » 17 jan 2010 17:09

Wie kan mij helpen, ik heb de Scala Rider headset en mijn gsm (Nokia 6233) via Bleutooth verbonden met mijn Zumo 660. alles werkt (bijna) behalve het aannemen van eengesprek via de headset werkt niet als ik op de knop (logo met ledje) druk blijft de gsm door bellen.

alvast bedankt, gr. Jo
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 17 jan 2010 20:32

Lijstje:

- Nokia 6233
- zumo 660 welke firmware? 3.50?
- Scala Rider (geen Q2 neem ik aan)

Uitgaande van wat je schrijft is er geen probleem met de combinatie Nokia met de zumo, maar een probleem tussen de zumo 660 en de Scala Rider.

Ik verwacht niet dat iemand dit kan oplossen, aangezien dit een implementatie is van het Bluetooth protocol waarbij mogelijk deze functie vanuit de Scala naar de zumo niet goed werkt of word ondersteund.

Zelfde heb ik met een ander type BT headset, waarbij de volumeknoppen in combinatie met de zumo660 niet meer werken op de BT headset, maar bij de zumo 550 gaat dit prima.

Als tussenoplossing kun je natuurlijk altijd het knopje op het scherm van de zumo intikken, maar ik denk dat de enige echte oplossing is een andere BT headset kopen die wel samen met de zumo660 alle bluetooth functies ondersteund.

Ik verwacht dat de Interphone F4 of binnenkort komende Scala Q4 dit wel goed doen, alleen geen persoonlijke ervaring mee.

Jgjanssen1 schreef:Wie kan mij helpen, ik heb de Scala Rider headset en mijn gsm (Nokia 6233) via Bleutooth verbonden met mijn Zumo 660. alles werkt (bijna) behalve het aannemen van eengesprek via de headset werkt niet als ik op de knop (logo met ledje) druk blijft de gsm door bellen.

alvast bedankt, gr. Jo
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Jgjanssen1

Berichtdoor Jgjanssen1 » 18 jan 2010 07:47

ok, bedankt voor de snelle reactie.
is idd geen Q2 en firmware 3.50.

gr. Jo

Terug naar “Headsets”