Garmin GPSMap276c/278 enz vervangen interne backupbatterij

FAQ voor alle Navigatie toestellen die niet in de andere forum delen passen.
Bertkemps

Garmin GPSMap276c/278 enz vervangen interne backupbatterij

Berichtdoor Bertkemps » 16 jun 2012 08:51

Zoals zo vele ben ik zeer gehecht aan de manier waarop de kaartgegevens worden weergegeven op de GPSMAP276C.
Ik heb hiervoor een lifetime update voor city navigator NT en kan zo nog jaren vooruit.
Echter mijn Backup accu begaf het, met als gevolg langzaam opstarten (Koude start) en de interne klok was van slag.
Ik heb de Backup accu vervangen door een Panasonic knoopcel VL 1220-1VCE en alles werkt weer als vanouds.
hieronder de link naar de fotoserie waarop je kunt zien hoe en waarmee we dit gedaan hebben

https://www.dropbox.com/sh/phpcaolaxptf6zl/CE0JoV5qmk

veel succes
GPS Expert
Site Admin
Contacteer:

Berichtdoor GPS Expert » 16 jun 2012 16:01

Mooi plaatjes verhaal!
H3sen

Berichtdoor H3sen » 01 okt 2012 21:29

Ik heb er ook een. Ik merk dat de kaartopbouw trager gaat werken en dat routes problemen opleveren. Deze gps is al meer dan 5 jaar oud en ik vraag me af nu ik zo jouw verhaal lees en de foto's bekijk, of dit bij mij ook moet gebeuren. De tijd en de datum zijn steeds verdwenen als ik hem opstart. Heb ik eenmaal verbinding met de satellieten dan komt alles weer goed in beeld. Waaraan kan ik merken dat de batterij vervangen moet worden? Nergens wordt dit vermeld of vernoemd.
Je hebt de werkzaamheden keurig in beeld gebracht, maar ik vind dit toch een beetje eng om zelf te doen.
Groet Hans

Terug naar “GPS Toestellen overige”