liftetime update voor Garmin 276 C

FAQ voor alle Navigatie toestellen die niet in de andere forum delen passen.
Pmotard

liftetime update voor Garmin 276 C

Berichtdoor Pmotard » 31 mar 2010 20:05

Hallo,

ik ben in het bezit van een Garmin 276 C waarmee ik tot volle tevredenheid navigeer. Is het mogelijk voor de 276 C een lifetime kaartupdate te kopen en te installeren? Ik hoor daar wisselende berichten over. Zo niet, is dan de verwachting dat deze update in de toekomst beschikbaar komt?

Wie o wie kan mij antwoord geven op deze vragen?

Bvd.
Hans.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 01 apr 2010 09:33

De 276c werd verkocht met City Navigator kaart (de niet NT versie) en daarop is geen nuLife mogelijkheid.

Maar als je nu een nieuwe City Navigator NT zou kopen, dan is de nuLife wel mogelijk. De 276c ondersteund deze kaarten wel.

Laatste versie van de volledige is City Navigator Europe 2009 terwijl de nieuwste NT versie City Navigator Europe NT 2010.30c is.

Extra "moeilijkheid" is dat volgens mij binnen het MyGarmin gedeelte de 276c ook niet goed word ondersteund met de nuLife, maar dat weet ik niet zeker. Word zo wel een duur geintje, want eerst 125 euro voor de volledige versie City Navigator NT en dan nog eens 120 euro voor de nuLife.

Een upgrade van CN naar CN NT bestaat volgens mij niet meer.

Als ik jou was zou ik alleen investeren in de nieuwe City Navigator NT Europe en de nuLife nog even te laten voor wat het is. Dan heb je wel de nieuwe kaart met vrij goede oostblok (t/m turkije) invulling en IJsland in zijn totaliteit.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “GPS Toestellen overige”