Prolech 4,3 waterproof motorfiets navigatie

FAQ voor alle Navigatie toestellen die niet in de andere forum delen passen.
Yor61

Prolech 4,3 waterproof motorfiets navigatie

Berichtdoor Yor61 » 29 jun 2016 08:10

Best forum, ik heb wat vragen welke jullie misschien kunnen beantwoorden zonder dat ik een paar avonden moet besteden aan het doorlezen van al jullie goede adviezen. :-)

Ik heb (van een chinees gekocht) een prolech navigatie 4,3 inch waterproof. Ik heb er een keer plezier van gehad in de auto.
Ik heb de nav een jaar niet gebruikt dus moest opgeladen worden. Ik heb het op de motor gemonteerd en daar wilde de nav niet laden. Ik krijg op de drie van de vijf aansluitpunten in de houder per stuk 1 volt. De adapter zou 5 volt uit moeten sturen. Zou dat per aansluitpunt 5 volt moeten zijn?

De nav aangesloten op de pc en de hele nacht onder de lading, niet opgeladen helaas. Kan de on board batterij defect zijn en is deze te vervangen?

Alvast bedankt
Roy
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 29 jun 2016 20:14

Zeer wel mogelijk dat de accu kapot is, maar of deze eenvoudig te vervangen is weet ik zo niet. Mailen met bv een chinese verkoper, of eens kijken of ze het weten op het Motor Forum.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Yor61

Berichtdoor Yor61 » 29 jun 2016 20:27

Dag Marco, dank voor je reply.

Inmiddels de nav aan de auto oplader gelegd en daar laadde het apparaat wel op. de motor lader/adapter is 1,5A en de autolader 2 A. Dus e batterij schijnt wel wat op te nemen. gelukkig.

Waar moet ik zijn voor technische ondersteuning? zoals b.v de vraag of de unit opgeladen wordt via 5 punten in de houder.
Verder ben ik zoek naar software update en nieuwe navigatie software. Enig idee?

Bedankt voor je moeite.

Roy
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 02 jul 2016 09:19

Marco schreef:op het Motor Forum.

Even op woord Motor Forum klikken ;)
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “GPS Toestellen overige”