Garmin 62 S - waarschijnlijk harddisk gewist

FAQ voor alle Navigatie toestellen die niet in de andere forum delen passen.
B

Berichtdoor B » 22 jan 2016 12:56

Ja begint er goed uit te zien - ik ben in ieder geval een stapje verder. Nu nog dat stomme garmindevice.xml file.

1. - Mijn toestel is te bedienen. Ik heb net een harde reset gedaan, kon natuurlijk enkel de optie engels kiezen. GPS gevonden
2. - Toestel weer aangesloten op computer maar usb methode werkte nog steeds niet.Uitgezet en met pijl omhoog methode weer gereboot.
3. - In Map GPS is nog steeds geen GarminDevice.xml te zien. :?
4. GarminDevice.xml handmatig in de map Garmin geplaatst en daarmee herkende Garmin Express mijn GPS ook weer. Inmiddels zo het Nederlands weer kunnen installeren maar nog niet de basis kaart die ik als .img bestand paraat heb. Ook boot hij nog steeds niet in de directory.
5. Ik heb de basiskaart in de Garmin map geplaatst. Door deze stap kon ik een nieuwe installatie via Garmin webupdater doen. Maar nog steeds boot hij niet in mijn directory, Basecamp en JaVaWa device manager. En nu ook weer niet in Garmin Express. Ik moet dus nog steeds de 'Pijl Omhoog Indrukken' truc gebruiken om te booten voor deze programma's .
JaVaWa
Ervaren
Contacteer:

Berichtdoor JaVaWa » 18 feb 2016 02:00

Heb je het toestel geformatteerd mbv de Mac? Dat gaat niet, OS X creëert een niet-compatibel bestandssysteem.
Oplossing: zoek een Windows-PC en formatteer daarmee.
Afbeelding
Kijk op http://www.javawa.nl voor software voor Mac OS X en Windows, informatie, tips en poi's

Terug naar “GPS Toestellen overige”