GPS Chipset type G software versie 3.00 30-11-2007

FAQ voor alle Navigatie toestellen die niet in de andere forum delen passen.
Marco
Moderator
Contacteer:

GPS Chipset type G software versie 3.00 30-11-2007

Berichtdoor Marco » 11 mei 2008 21:01

Een update voor de GPS ontvanger in Garmin GPSsen. Alleen voor toestellen waar een SIRF-III in zit. Zoals zümo, nüvi, modellen GPSMap Sx en x, Forerunner 205/305

Veranderingen gemaakt van versie 2.90 naar 3.00:
- Veranderingen tbv ondersteuning fabricage (van GPSsen?)

En dit klinkt niet als een update die we dan echt nodig hebben. Wacht er maar mee. Terug gaan zal niet mogelijk zijn (als ik terug denk aan me TMC firmware pogingen).

Nu is de update op te halen met de Webupdater.
Zal ook hier beschikbaar komen: GPS Chipset Type G software

Deze software zal de klok in je apparaat wissen en na starten gps is er een een zogenaamde koude start. De eerste fix kan dan ook langer duren dan normaal. Na de fix zijn tijd en datum ook weer correct.

Of is het een foutje van Garmin? Update is al langer beschikbaar: Forerunner 205/305 GPS Chipset
Laatst gewijzigd door Marco op 19 jul 2008 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 11 mei 2008 21:03

Deze firmware is reeds ook al lange tijd via de WebUpdater voor de zumo en de nuvi te downloaden als aanvullende update.

Installatie en gebruik is zonder risico's, er zijn geen bij mij bekende problemen met deze firmware,
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Woskam

Berichtdoor Woskam » 18 jul 2009 20:31

In mijn GPSMAP 76CSX staat GPS SW versie 3.00s en sinds kort software versie 4.00
Heb er erg veel plezier mee en gebruik hem al vanaf de introductie.

Groeten Wil
Montana 600, Oregon 450+600, Mobile 10 City Navigator NT2013.41, Topo NL, BELUX , GE, CH , FR, En Aut. In de Auto, op de Fiets en met Wandelen.

Terug naar “GPS Toestellen overige”