TomTom serienummer leeftijd, hoe te bepalen?

FAQ's voor TomTom modellen Rider, Rider2, Urban Rider en Rider Pro Europe en de GoClever Rider.
IGS

TomTom serienummer leeftijd, hoe te bepalen?

Berichtdoor IGS » 23 jun 2012 12:07

Een vraagje over serienummers of het C_NO zoals TomTom het noemt:

Dit is een reeks van 11 tekens. Nu heb ik twee Rider Pro voor me staan (don't ask) en de nummers lopen nogal uiteen. Betekent dit dat één apparaat veel ouder is of is er misschien iets anders aan de hand? Een verschillende regio zou eigenlijk niet mogen in dit geval...

Een nummer begint met K32162A***** en de ander met K35172B*****.

Er zitten dus nogal wat apparaten tussen zou je denken, als er vooraan in zo'n lange tekenreeks al van 2 naar 5 is gesprongen. Je zou dat verschil eerder achteraan verwachten als de apparaten ongeveer even oud zijn toch?

Any ideas?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 23 jun 2012 14:58

Geen idee, probeer eens via Google, maar wat ik zie is dat je daarvoor TomTom helpdesk beter kan bellen.

Ik weet niet wat je met de info wilt doen of waarom, maar zij zijn je bron.
Misschien dat ze het hier weten: http://www.jouwtomtom.nl

Vergeet niet dat de laatste 5 tot 6 cijfers meestal de nummers zijn die opvolgen en daarvoor vaak model, batchnummers en soms datums zitten verstopt die nooit het aantal vertegenwoordigen.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
IGS

Berichtdoor IGS » 23 jun 2012 18:38

Google had ik al geprobeerd, kwam ik inderdaad ook niks verder mee. ;)

Ik wil eigenlijk domweg vaststellen of er een leeftijdsverschil tussen die twee zit en/of dat het misschien zelfs een andere versie/batch is. Gewoon uit interesse. ;)

Terug naar “TomTom Rider's & GoClever Rider”