Goclever pro bluetooth

FAQ's voor TomTom modellen Rider, Rider2, Urban Rider en Rider Pro Europe en de GoClever Rider.
Spiraldive

Goclever pro bluetooth

Berichtdoor Spiraldive » 03 aug 2011 22:44

Ik heb een Goclever prfe bluetooth ontvangen van de importeur via een motoronderdelen zaak.

Op de doos staat FM communicatie, in de doos zit een bluetooth headset, waarvan de handleiding zegt dat deze verbonden kan worden met een bluetooth GPS systeem.

Als ik de instellingen van de GPS bekijk zie ik alleen maar FM instellingen.

Heeft Goclever geen bluetooth GPS, en hoe verbind ik die bluetooth headset dan?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 04 aug 2011 11:45

Ik weet het niet en kan het ook niet vinden, maar mogelijk dat je via deze pagina en bedrijf het antwoord kunt vinden. Zij zijn ook de importeur.

Ik kan niet zo snel een handleiding vinden via Google, want daar zal toch een en ander in horen te staan.

Ik vind wel de Goclever GC-350Rider FE en dan klopt het dat de verbinding tussen headset en GPS op basis van een vorm van FM radio is.

En er is een support forum, maar daar heb je wat aan als je pools spreek, maar via Google Translate is er nog wel wat te lezen. Alleen die handleiding, die kan ik niet vinden.

En mogelijk dat je headset ook FM radio heeft, dan is het een Scala rider FM en dient u op die manier te koppelen.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “TomTom Rider's & GoClever Rider”