ITN Converter versie 1.78 per 20 januari 2011

FAQ's voor TomTom modellen Rider, Rider2, Urban Rider en Rider Pro Europe en de GoClever Rider.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 22 jan 2011 10:07

Link naar officiële website

Er is weer een nieuwe versie van ITN Converter uitgekomen. Mooie van ITN Converter is dat je met de Internet kaarten van Michelin je route kunt uitstippelen. Programma is ook in het Nederlands en niet alleen geschikt voor bestand/merken conversies of maken van routes voor TomTom, maar ook zeer bruikbaar voor Garmin toestellen, om eenvoudig een route uit te stippelen in Michelin, TomTom of Google kaarten.

De Release Notes in het Frans:
- Ajout de la lecture et de l'écriture des fichiers de POI iGo 8.0 et 8.3 (.upoi)
- Utilisation de l'API Google Maps version 2.285c
- Lors de l'ajout d'un nouveau point, celui n'est plus ajouté à la fin de l'itinéraire, mais à la suite du dernier point ajouté
- Pour la reconnaissance du pays de l'utilisateur, utilisation de l'API FreeGeoIp Service au lieu de l'API Maxmind GeoIp
- Correction de l'export vers le format Tripy (.trb)
- Correction de la lecture des liens Google Maps
- Correction de l'export vers Google Maps

Programma is geschikt voor alle Windows versies en als uw computer in de Nederlandse taal is ingesteld, zal ITN Converter ook Nederlands zijn.

ITNConv
ITNConverter
ITN Converter
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 05 mei 2011 23:02

ITN Converter heeft een probleem onder Windows 7 64 bits bij mij.

Probleem wat bij mij optreed is dat ik wel in het kaartscherm (de Editor) kom, maar niet meer terug kan, op gene enkele manier. Alleen het programma stoppen via de Taakliist lukt me dan nog.
Maar alles wat je gemaakt had is weg, niet echt handig dus :)

Maar als je ITN Conv als Beheerder start en gebruikt, gaat het wel goed. In de eigenschappen (rechtermuisknop op bestand en dan eigenschappen of 1x klik en alt-enter) is het in te stellen dat ITN Conv altijd als Beheerder word gestart.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “TomTom Rider's & GoClever Rider”