TomTom Urban Rider en Rider Pro Europe

FAQ's voor TomTom modellen Rider, Rider2, Urban Rider en Rider Pro Europe en de GoClever Rider.
JaVaWa
Ervaren
Contacteer:

Berichtdoor JaVaWa » 19 jun 2012 11:45

Bij bol.com wel...
Afbeelding
Kijk op http://www.javawa.nl voor software voor Mac OS X en Windows, informatie, tips en poi's
IGS

Berichtdoor IGS » 19 jun 2012 16:16

Marco schreef:Euhhh, valt er te kiezen dat je geen update wilt dan?

Ja, via een 'pakket' wat je al dan niet koopt.

€329,- Rider Pro met Headset
€378,- Rider Pro met Headset + drie jaar updates.

Normaal kost dat aanzienlijk méér als je per jaar kaartupdates koopt. In wezen koop je hier voor €50,- een deel van wat Garmin 'lifetime' noemt (zo'n apparaat is na X jaar ook achterhaald vrees ik, dus wat heet 'lifetime'?).

Zo bekeken heb je de updates geregeld voor het eerste deel van levensduur van het toestel, en dan klinkt het niet gek vind ik. Ik weet alleen niet hoeveel er verandert in die tijd, m.a.w. hoe zinvol zijn de updates?

NB: overigens heeft TomTom zelf ook een aanbieding op de site met 'gratis' twee jaar updates. Die prijs is echter minder interessant.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 20 jun 2012 06:26

Voor bergweggetjes heb je geen tot nauwelijks kaartupdates nodig. Voor grote steden, nieuwe snelwegen, industrieterreinen, woonwijken enzo is het toch wel handig.

Dus in je vrije tijd gebruiken? Niet zo nodig
In je productietijd/werk gebruiken? Zeker handig
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
IGS

Berichtdoor IGS » 23 jun 2012 11:47

Nou, hij is binnen hoor! 8)

Voor wie het interessant vind, Megapool verkoopt de 3-jaar updates ook los voor €49,-. Is voor zover ik heb gezien de enige op dit moment die dit los verkoopt voor deze prijs, normaal €89,95.

Je kunt dus evt. ook wat gaan shoppen voor de laagste prijs en de verschillende dingen los kopen. ;)

Let wel: dit kan alleen binnen 90 dagen na activatie van de TomTom.

Terug naar “TomTom Rider's & GoClever Rider”