tomtom rider en bluetooth speakerset

FAQ's voor TomTom modellen Rider, Rider2, Urban Rider en Rider Pro Europe en de GoClever Rider.
Marco
Moderator
Contacteer:

tomtom rider en bluetooth speakerset

Berichtdoor Marco » 11 mei 2008 21:32

phoodie schreef:Weet iemand een goede bluetooth speakerset voor een TT Rider? het gaat me er vooral om om hem in de auto te gebruiken, en dan het liefst een dingetje wat je niet vast hoeft te monteren, maar wat je zo meeneemt.

verder moet er tegelijkertijd 2 telefoon op gepaird kunnen worden.

wie heeft een oplossing?

thnx phoodie
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 11 mei 2008 21:33

Portable speakers, draagbaar, carkit functies?

Nee, dat kan helemaal niet, want je Rider is al je Carkit en die koppel je aan je telefoon. Meerdere telefoons dacht ik, maar nooit tegelijkertijd.

Dus bluetooth speakers draagbaar, daar zijn er via google genoeg van te vinden, maar een bluetooth speaker inclusief carkit functie bestaat niet. Hoe wil je dan bellen? Want je Rider doet dan niet meer mee met bellen, dus dient de speaker ook te zijn voorzien van een display en adresboek etc. Dan is het dus een portable carkit. Kijk eens bij parrot.

Vraag is goed, maar technische bestaat dit niet, omdat het een soort omgekeerde volgorde van communicatie en gebruik is.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 11 mei 2008 21:34

phoodie schreef:ik bedoel eigenlijk de functie om je rider verstaanbaar te maken zonder oortje, en dan via je speakerset ook je telefoon aan te sluiten, probleem is, dat veel bluetoothsets de rider niet kennen. ik weet dat het kan, heb er nl. al eens vaker van gehoord.
mocht iemand alsnog een oplossing weten, dan graag.

thnx phoodie
Marco.

.

Terug naar “TomTom Rider's & GoClever Rider”