Loop vast met kaartupdate

FAQ's voor Garmin zumo 210, 220, 340, 350, 390, 400, 450, 500, 550, 660, 590, BMW Navigator, zumo, IV, V en diverse nüvi en dezl modellen.
Casey

Loop vast met kaartupdate

Berichtdoor Casey » 21 nov 2009 08:49

Kaartupdate 2010-20 voor mijn Zumo gedownload en op mijn bureaublad gezet, uitgepakt en dan krijg je een scherm waarop je volgende moet klikken maar dan zegt hij dat er geen internet verbinding is. Firewal uitgeschakeld en virusscanner verwijderd maar dat levert geen resultaat
iemand een oplossing
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 22 nov 2009 14:51

Wat de applicatie zegt is dat deze geen contact kan maken met de website van Garmin of akima nog wat, want dat is de betaalde dienst die Garmin gebruikt om licenties me te controleren en de bestanden vandaan te halen.

Mogelijk nog een anti spyware controle actief?

Als overig internet het wel doet, mogelijk dat de licentie servers even het niet doen.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Casey

Berichtdoor Casey » 22 nov 2009 21:33

Inderdaad anti-spiware was nog aktief maar het probleem is opgelost toen ik bij het uitpakken de Zumo had los gekoppeld en weer aangesloten had toen er om gevraagd was. begon het te lopen, ik had ook de kaart 2008 van Mapsource verwijderd en toen was kaart 2009 en 2010 in het Engels. Kaart 2008 weer van de DVD erop gezet en alles was inderdaad weer in het Nederlands.
Oke Marco bedankt voor je reaktie en komt er dit jaar weer een cursus reis naar Sauerland of Frankrijk?
Kees
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 22 nov 2009 21:50

Fijn dat het werk.

Cursus of te wel Trainings Toer, weet ik nog niet, nog niet met Waypoint over gehad. Afgelopen jaar geen Frankrijk en maar 1x Sauerland gedaan. Er was wel een idee om in het Hartz een Trainings toer te organiseren, alleen ik heb verder geen verzoek meer van Waypoint hiervoor gehad. Dus misschien in 2010 Sauerland / Hartz toeren.

Je kan ook op het Waypoint forum natuurlijk eens gaan polsen wat de Waypoint plannen zijn in deze ;)

In februari 2010 zal ik zelf eens bij Waypoint polsen wat de ideeën zijn en of ik nog wat voor ze kan betekenen in deze.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Casey

Berichtdoor Casey » 23 nov 2009 22:12

Afgelopen jaar prima naar mijn zin gehad in Sauerland, touren en wat leren spreekt mij wel aan. ik houd de Waypoint site nauwlettend in de gaten, maar omdat er niks nieuws op stond gooide ik bij jouw een balletje op.
Kees

Terug naar “Garmin zumo & nüvi & dezl”