Map Foursquare kwijt uit Zumo 345

FAQ's voor Garmin zumo 210, 220, 340, 350, 390, 400, 450, 500, 550, 660, 590, BMW Navigator, zumo, IV, V en diverse nüvi en dezl modellen.
Pantau

Map Foursquare kwijt uit Zumo 345

Berichtdoor Pantau » 11 okt 2018 11:40

Ben door een stomme fout mijn map kwijt van Foursquare uit mijn Zumo 345 LM hij word in de JDM vermeld als map zonder kaart. Kan iemand mij helpen om deze terug te krijgen en te plaatsen. Nu heb ik namelijk geen zogenaamde nuttige plaatsen meer. Bij voorbaat hartelijk dank!!!
Polleke

Berichtdoor Polleke » 12 okt 2018 10:35

Normaal zou je die met Garmin Express terug moeten kunnen installeren,maar nodig heb je die eigenlijk niet,je hebt nog altijd de POI met vaste nuttige punten,Foursquare zijn punten die extra toegevoegd worden.

Foursquare

Foursquare is een locatiegebonden sociaal netwerk. Uw toestel is voorzien van vooraf geïnstalleerde Foursquare nuttige punten, die in de zoekresultaten voor uw locatie worden aangeduid met het Foursquare logo.

Voor extra functies kunt u via Smartphone Link op uw compatibele smartphone verbinding maken met uw Foursquare account. Wanneer u verbinding maakt met uw Foursquare account via Smartphone Link, kunt u Foursquare locatiegegevens bekijken, inchecken op een locatie en nuttige punten zoeken in de online Foursquare database.

Foursquare nuttige punten zoeken

U kunt op uw toestel geladen Foursquare nuttige punten zoeken. Wanneer u verbinding maakt met uw Foursquare account via Smartphone Link, verkrijgt u met uw zoekopdracht de meest actuele resultaten uit de online Foursquare database en aangepaste resultaten uit uw Foursquare gebruikersaccount.
Selecteer Waarheen? > Categorieën > Foursquare®.

Verbinding maken met uw Foursquare account

Maak met uw toestel verbinding met Smartphone Link (Koppelen met uw telefoon en verbinding maken met Smartphone Link).
Open op uw smartphone de app Smartphone Link.
Open de instellingen van de Smartphone Link app en selecteer Foursquare® > Aanmelden.
Voer uw Foursquare aanmeldingsgegevens in.

Foursquare locatiegegevens weergeven

Voordat u Foursquare locatiegegevens kunt bekijken, moet u verbinding maken met een ondersteunde telefoon die over Smartphone Link beschikt en u aanmelden bij uw Foursquare account.

U kunt vervolgens gedetailleerde Foursquare locatiegegevens inzien, zoals gebruikersbeoordelingen, restaurantprijzen en openingstijden.

Selecteer in de zoekresultaten voor de locatie een Foursquare nuttig punt.
Selecteer .

Inchecken bij Foursquare

Voordat u kunt inchecken bij Foursquare, moet u verbinding maken met een ondersteunde telefoon die over Smartphone Link beschikt en uzelf aanmelden bij uw Foursquare account.

Selecteer Apps > Foursquare® > Check in.
Selecteer een nuttig punt.
Selecteer > Check in.
Polleke met Pan Europeaan +BMW 1150gs met zumo 550+Zumo 390+Tripy I+TRIPY II+routerol
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 13 okt 2018 09:21

Pantau schreef:Nu heb ik namelijk geen zogenaamde nuttige plaatsen meer.

Voorzover ik weet zitten deze nuttige plaatsen in de gewone City Navigator kaart en niet in de Foursquare kaart, maar mogelijk doel je op FourSquare plaatsen, ik heb hier geen idee, nooit onderzocht.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin zumo & nüvi & dezl”