Zumo 340 vindt geïnstalleerde kaart niet

FAQ's voor Garmin zumo 210, 220, 340, 350, 390, 400, 450, 500, 550, 660, 590, BMW Navigator, zumo, IV, V en diverse nüvi en dezl modellen.
Zotte cuup
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 apr 2017 06:33

Zumo 340 vindt geïnstalleerde kaart niet

Berichtdoor Zotte cuup » 14 apr 2017 06:42

Wanneer ik mijn zumo 340 vanuit "stand-by" terug aanzet vindt hij geen kaart. Start ik op vanuit de "uit modes" is er geen enkel probleem.
NTU 2018.10 cn europe geïnstalleerd op 32gb micro SD
Gebruikersavatar
Marco
Moderator
Berichten: 2564
Lid geworden op: 21 mar 2008 13:42
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 14 apr 2017 19:30

Ik zou proberen om met Garmin Express de kaarten opnieuw te installeren en als dat niet de oplossing is kan het veranderen van microSD in merk/snelheid mogelijk wat uitmaken.
Hierna mogelijk nog een hard reset (vinger rechtsboven op scherm gedurende aanzetten (vanuit koude start).

Maar als dat ook geen oplossing bied, dan beste met Garmin contact opnemen om uw toestel om te ruilen.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Zotte cuup
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 apr 2017 06:33

Berichtdoor Zotte cuup » 16 apr 2017 18:06

Een SD kaartje van 8GB geplaatst en op het eerste zicht is het probleem opgelost. Dank u voor de info. :lol:

Terug naar “Garmin zumo & nüvi & dezl”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers