Snelheid waarschuwing uit zetten in zumo 390

FAQ's voor Garmin zumo 210, 220, 340, 350, 390, 400, 450, 500, 550, 660, 590, BMW Navigator, zumo, IV, V en diverse nüvi en dezl modellen.
falbering

Snelheid waarschuwing uit zetten in zumo 390

Berichtdoor falbering » 07 apr 2017 19:45

Hi,
Ik gebruik met veel plezier een Zumo 390 en mijn Sena 20s op de motor.
Maar sinds de laatste update van Zumo krijg ik continu een waarschuwing als ik boven de toegestane snelheid rijd. Graag krijg ik wel waarschuwingen voor flits palen maar als ik boven de toegestane snelheid wil rijden wil ik dat graag in stilte doen.
Weet iemand waar ik deze snelheid waarschuwing kan uit zetten. Ik heb al eindeloos zitten zoeken in de settings en heb de handleiding er op na geslagen maar heb nog niets kunnen vinden.

Dank,
Floris
falbering

Berichtdoor falbering » 07 apr 2017 20:57

morgen maar eens kijken of de instelling Snelheids waarschuwingen met geluid de oplossing is. Hopelijk krijg ik dan nog wel de waarschuwingen voor de flits kasten door.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 08 apr 2017 09:47

Snelheidswaarschuwingen zijn via deze in/uit te schakelen:
Hoofdmenu - Instellingen - Kaart & Voertuig - vinkje bij Sneheidswaarschuwingen met geluid

Flitspaal waarschuwingen zijn hier in/uit te schakelen:
Hoofdmenu - Instellingen - Gevarenzonealarm - Audio - Enkele toon (standaard waarde) / Continue toon / Uit
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin zumo & nüvi & dezl”