Nüvi 2599 kaarten 'unlocken'

FAQ's voor Garmin zumo 210, 220, 340, 350, 390, 400, 450, 500, 550, 660, 590, BMW Navigator, zumo, IV, V en diverse nüvi en dezl modellen.
Henkvis

Nüvi 2599 kaarten 'unlocken'

Berichtdoor Henkvis » 28 okt 2016 19:14

Hallo forumleden,

Onlangs een kaart gekocht op een micro en sd kaart en deze vervolgens in mijn navigatie gestopt (Garmin Nüvi 2599).
Bij het aanzetten kreeg ik vervolgens de foutmelding dat de kaarten niet gelezen kunnen worden en vervolgens stuurde de voormalige eigenaar dat ik mijn Garmin moest unlocken.
Dit met behulp van een programma genaamd FirmWarePatcher, en hiermee een bestand (welke op de navigatie moet staan) genaamd gupdate.gcd moet openen.
Dit programma staat echter niet op mijn navigatie.
Iemand enig idee of dit bestand misschien anders heet op mijn navigatie of hoe dit bestand te vinden?
Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Henk Vis
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 28 okt 2016 20:41

Waar heb je die kaart gekocht? Marktplaats?
Zo ja, dan is het illegaal spul, want de beschijving om te unlocken lijkt hier sterk op. En illegale kaarten horen niet op dit forum thuis.

Als het een legale microSD kaart is, dan dien je contact op te nemen met Garmin NL via e-mall of beter te bellen om het te repareren ;)
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Henkvis

Berichtdoor Henkvis » 28 okt 2016 21:39

Dank voor het snelle antwoord!
Ik weet genoeg :P

Terug naar “Garmin zumo & nüvi & dezl”