Nederlandse gebruikers text weg!

FAQ's voor Garmin zumo 210, 220, 340, 350, 390, 400, 450, 500, 550, 660, 590, BMW Navigator, zumo, IV, V en diverse nüvi en dezl modellen.
Fjerretje
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mei 2016 11:42

Nederlandse gebruikers text weg!

Berichtdoor Fjerretje » 27 mei 2016 12:01

Hallo,

Zumo 390lm.

Sinds 2 weken ben ik het nederlandstalige gebruikerstext kwijt.
Dus wel stem en toetsenbord maar geen nederlandse taal. Hij staat nu op british english.
Getracht te downloaden met behulp van garmin express, helaas!

We herkent dit en kan mij hiermee helpen?

grt William
Gebruikersavatar
Marco
Moderator
Berichten: 2540
Lid geworden op: 21 mar 2008 13:42
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 27 mei 2016 12:10

Probeer eens met Garmin WebUpdater programma.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Fjerretje
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mei 2016 11:42

Berichtdoor Fjerretje » 27 mei 2016 12:19

Marco schreef:Probeer eens met Garmin WebUpdater programma.


Dat heb ik ook al geprobeerd. Kun je alleen maar stemmen downloaden.
Software ook opnieuw geinstalleerd, geeft geen verandering.
Gebruikersavatar
Marco
Moderator
Berichten: 2540
Lid geworden op: 21 mar 2008 13:42
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 27 mei 2016 12:23

Zorg wel dat toestel niet in MTP stand staat, maar in mass storage.

Mogelijk handmatig de folder \.system\text\ bekijken
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Fjerretje
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mei 2016 11:42

Berichtdoor Fjerretje » 27 mei 2016 12:27

Marco schreef:Zorg wel dat toestel niet in MTP stand staat, maar in mass storage.

Mogelijk handmatig de folder \.system\text\ bekijken


Staat in Mass Storage. \.system\text in de garmin neem ik aan? Wat zou ik daar dan moeten zien/doen?
Gebruikersavatar
Marco
Moderator
Berichten: 2540
Lid geworden op: 21 mar 2008 13:42
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 27 mei 2016 18:24

Of daar nog text bestanden in staan, maar het moet de \Text\ folder zijn zie ik in mijn zumo.
Indien nodig leegmaken, toestel loskoppelen, laten opstarten en daarna weer aankoppelen en opnieuw met Express of WebUpdater proberen

Controleer of de JaVaWa Device Manager programma je toestel goed herkent en kijk wat die zegt.

Is er nog ruimte op de disk van de zumo?
Werk je met MAC? ZO ja, leeg ook de prullenbak eens en probeer opnieuw.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Fjerretje
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mei 2016 11:42

Berichtdoor Fjerretje » 27 mei 2016 21:53

Hi,
ik heb het text bestand leeg gemaakt, opnieuw opgestart. Alle tekstbestanden zijn verdwenen. Nu alleen nog maar amerikaans.
Ben dus nog niets opgeschoten heb ik de indruk.
Heb windows 10
Gebruikersavatar
Marco
Moderator
Berichten: 2540
Lid geworden op: 21 mar 2008 13:42
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 28 mei 2016 11:22

Marco schreef:en opnieuw met Express of WebUpdater proberen.

Controleer of de JaVaWa Device Manager programma je toestel goed herkent en kijk wat die zegt.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Fjerretje
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mei 2016 11:42

Berichtdoor Fjerretje » 28 mei 2016 19:15

ik heb na lang speurwerk nl bestanden gevonden. Deze erin gezet. Opgelost.
Bedankt voor je hulp.
grt William

Terug naar “Garmin zumo & nüvi & dezl”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers