Problemen na een kaartupdate naar NT2016.1 op Zumo 660

FAQ's voor Garmin zumo 210, 220, 340, 350, 390, 400, 450, 500, 550, 660, 590, BMW Navigator, zumo, IV, V en diverse nüvi en dezl modellen.
Brurxw1

Problemen na een kaartupdate naar NT2016.1 op Zumo 660

Berichtdoor Brurxw1 » 29 jul 2015 14:49

Als ik een route maak in Basecamp en deze naderhand upload naar de Zumo 660 krijg ik steeds de melding "De geïmporteerde route zijn berekend op basis andere kaarten. Wilt u de routes opnieuw laten berekenen.
Als ik op de Zumo 660 bij kaartinfo ga kijken staat wel degelijk de kaart CN Europe NT2016.1 aangevinkt en de route is aangemaakt op Basecamp met dezelfde kaart. Als ik een bestaande route herbereken in Basecamp en deze dan upload naar de GPS heb ik het zelfde probleem. Wat doe ik verkeerd of hoe kan ik dit probleem verhelpen. Mijn vorige kaartversie was NT2013.1.
Ik heb de settings in Basecamp bij toesteloverdracht gecontroleerd en alle vinkjes staan uit uit. ik heb met JAVAWAJDM en JAVAWA GMTK de kaartversies gecontroleerd, de kaartversie op de pc komt overeen met de versie op de GPS. Voor alle duidelijkheid ik upload niet alle kaartsegmenten naar de GPS enkel de delen die ik nodig heb, voor alle zekerheid gecontroleerd of ik geen segment vergeten was maar dat is ook in orde. De segmenten die ik op de GPS geüpload heb, heb ik gedaan via mapinstall
Mogelijk staat dit reeds ergens beschreven maar ik heb met de zoekfunctie niets kunnen vinden hoe dit probleem op te lossen mijn excuses hiervoor.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Rudi
Brurxw1

Berichtdoor Brurxw1 » 29 jul 2015 20:21

Ik denk dat ik het probleem gevonden heb, maar heb hiervoor geen verklaring. De eerste keer had ik de segmenten naar de GPS gestuurd via Basecamp ==>kaarten==>kaarten installeren dan gaat Mapinstall open en zo de segmenten geüpload naar de GPS. Ik heb nu rechtstreeks Mapinstall geopend zonder Basecamp, dezelfde segmenten geselecteerd en geüpload naar de GPS en alles werkt normaal nu. Is hier enige verklaring voor??
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 29 jul 2015 20:39

Ik schat in dat je de vorige keer net één tegeltje vergeten bent en nu niet.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin zumo & nüvi & dezl”