Zumo 590 LM hangt in het opstartscherm

FAQ's voor Garmin zumo 210, 220, 340, 350, 390, 400, 450, 500, 550, 660, 590, BMW Navigator, zumo, IV, V en diverse nüvi en dezl modellen.
Konalight

Zumo 590 LM hangt in het opstartscherm

Berichtdoor Konalight » 30 jun 2015 13:34

Hallo,

Ik heb sinds twee maanden een Zumo 590 LM.
De kaarten en de firmware van 2.80 naar 3.10 werden 1 maal bijgewerkt (automatische update via de garmin site).

Tijdens de derde rit op weg naar de Spaanse Pyreneeën kreeg ik tijdens het navigeren een zwart scherm. Sindsdien krijg ik bij het opstarten van het toestel een zwart scherm (na het verschijnen van het Garminlogo).

Ik heb het Garmin Service center Belux gecontacteerd (1 x via het service formulier op de Garmin Belux site, 2 x via email en 1 x telefonisch, maar ik heb nog steeds geen RMA nummer gekregen voor het opsturen ter herstel van het toestel. Zonder RMA wordt het toestel niet in ontvangst genomen dus ben ik verplicht om nog wat geduld te hebben.

Nu vertrekken we eind volgende week opnieuw op motorreis en had ik graag een werkend GPS toestel meegenomen.

Ik wil daarom zelf proberen om de firmware 2.80 zelf terug te plaatsen.

Hiervoor heb ik de firmware file nodig zodat ik dit op een SD kaartje kan plaatsen en via een hard reset het toestel terug aan de praat te krijgen.

Wie heeft deze firmware versie 2.80 voor de Zumo 590 LM geback-uped en kan deze posten zodat ik hiermee aan de slag kan?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 30 jun 2015 18:58

Alle versies staan hier: http://gawisp.com/perry/zumo/
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
GSAmartijnH

Berichtdoor GSAmartijnH » 23 sep 2015 19:37

@konalight ik heb hetzelfde probleem.

Ik heb de harde reset gedaan door mijn vinger rechtsonder op het scherm te houden en de powerbutton in te drukken gelijktijdig. Maar dit werkt niet. Heb een sd kaart geplaatst met daarop het bestand van de 2de versie.

Terug naar “Garmin zumo & nüvi & dezl”