Volledig toetsenbord Zumo 350

FAQ's voor Garmin zumo 210, 220, 340, 350, 390, 400, 450, 500, 550, 660, 590, BMW Navigator, zumo, IV, V en diverse nüvi en dezl modellen.
Nanipe

Volledig toetsenbord Zumo 350

Berichtdoor Nanipe » 01 dec 2014 16:48

Hallo, even een vraagje. Als ik op de zumo via Waarheen naar adres ga om een bestemming in te toetsen en vervolgens dus naar spel plaats, dan krijg ik een onvolledig toetsenbord. Omdat er natuurlijk geen plaatsnaam bestaat die begint met X of Q in nederland. Maar is er een mogelijkheid om dit uit te schakelen. Zodat het volledige toetsenbord gebruikt kan worden?
Ik begrijp dat het voor sommige mensen handig is, maar ik vindt het niet zo handig en zou dit graag uit willen zetten. Kan dit ergens of is dit ingebakken in de software.
Alvast bedankt,

Groetjes Nancy
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 01 dec 2014 20:43

Wat bedoel je met een volledig toetsenbord? Zoals een toetsenbord op een computer eruit ziet?

De stand die je waarschijnlijk ziet is het motorhandschoenen toetsenbord, daar zitten wel een Z en X op, achter de W-Ó keuze.

Maar via Instellingen - Taal en Toetsenbord - Toetsenbordindeling - QWERTY schakel je over naar normaal toetsenbord.

(Of AZERTY als je toestel op België staat).
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin zumo & nüvi & dezl”