Probleem met Smart Link ?

FAQ's voor Garmin zumo 210, 220, 340, 350, 390, 400, 450, 500, 550, 660, 590, BMW Navigator, zumo, IV, V en diverse nüvi en dezl modellen.
LX125
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 aug 2011 15:06

Probleem met Smart Link ?

Berichtdoor LX125 » 25 apr 2022 16:19

Ik heb het volgende probleem :

Als ik een rit gemaakt met RouteYou wil verzenden via de Smart Link app op de telefoon krijg ik honderden "vlagjes" te zien bij de weergave van de rit op mijn GPS scherm, alsook eindeloze "U nadert..." kadertjes met een vervelende "piep" in de headset.
De optie "reisrichting" is ook verdwenen en vertoont nu "volgende bestemming".

Knipsel1.JPG
Verzonden met Smart Link


Als ik nu diezelfde rit via Basecamp op het toestel zet, heb ik die problemen niet.

Ligt de oorzaak bij Smart Link ?

Kan dit probleem verholpen worden?

Dank bij voorbaat.
Gebruikersavatar
Marco
Moderator
Berichten: 2848
Lid geworden op: 21 mar 2008 13:42
Locatie: Naarden
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 27 apr 2022 07:39

Een route bevat routepunten en via smartlink worden die routepunten getoond als punten die op waarschuwen staan, dit noemen we ook wel harde punten.
Laad je deze route in basecamp, dan zie je alleen de kleine zwarte puntjes in de route, maar als je niet in basecamp in de route eigenschappen de routepunten op niet waarschuwen zet (zachte punten) dan zal i je toestel hetzelfde beeld verschijnen.

Dit is dus op te lossen door via smartlink geen routes te verzenden, maar alleen tracks en die in toestel naar een route te converteren, dan vooraf aan rijden herberekenen bij fout rijden uitzetten in de toestel instellingen.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin zumo & nüvi & dezl”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers