Garmin Lifetime Updater v2.0.5 (voor uw CN kaarten)

FAQ's over City Navigator, Topo en OnRoute kaarten, POI's (Nuttige Punten) en overige software onderwerpen.
Marco
Moderator
Contacteer:

Garmin Lifetime Updater v2.0.5 (voor uw CN kaarten)

Berichtdoor Marco » 16 jul 2011 14:43

De Garmin Lifetime Updater is sinds juli 2011 door Garmin uitgebracht voor Mac en Windows computers.

Hier te downloaden voor Windows en Apple computers

Dit programma werkt na installatie op de achtergrond. Als er een nieuwe versie City Navigator kaart voor u beschikbaar is, zal de Updater de kaart op uw pc plaatsen (alvast ophalen vanaf de Garmin websites) en u waarschuwen als het gereed is om de kaart op uw toestel te plaatsen.

U dient wel handmatig eerst de instelling te veranderen als u de kaart ook in MapSource of BaseCamp wilt zien, want dat word standaard niet gedaan.

Alleen voor mensen die een nüLife abonnement hebben afgesloten op een City Navigator kaart van Europa of Amerika.

Garmin Lifetime Updater voor Mac

Garmin Lifetime Updater voor Windows
Laatst gewijzigd door Marco op 02 nov 2011 07:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 23 jul 2011 09:56

De Lifetime Updater for Mac zou geschikt moeten zijn voor OS X Lion. Zie hier.

Mogelijk gaat het fout als de updater is geïnstalleerd onder OS X Snow Leopard en dat de Lifetime Updater niet meer werkt na de upgrade naar Lion.

Bij mij werkte de LifeTime updater ook niet meer. Netjes geïnstalleerd begin van deze week. Komt de nieuwe kaartupdate CN 2012.20 uit dus tijd om de Mac weer aan te zetten. Maar nu bleef de Lifetime Updater crashen, iedere keer weer. En ik werk nog niet met Lion, ik werk nog gewoon onder Snow Leopard.

Uiteindelijk de update van me Zumo660 maar op de ouderwetse manier gedaan en dat gaat goed.

Vandaag toch nog eens proberen en het
˜/Bibliotheek/Preferences/com.garmin.LifetimeMapUpdate.plist bestand maar eens weggooien. Ja, nu werkt de Updater weer, maar ja, nu is mijn zumo660 al bijgewerkt.

In de Windows versie zit een functie voor opnieuw downloaden en installeren, maar in de Mac versie zit dat niet. Dus nu maar 3 maanden wachten tot de volgende kaartupdate.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

.
Jovada

Berichtdoor Jovada » 01 aug 2011 17:43

Ik heb het programma net geïnstalleerd op Lion en het crasht inderdaad onmiddellijk. De file in de bibliotheek waarover sprake vind ik echter niet. Is er nog een andere oplossing, of moeten we wachten tot wanneer Garmin een goeie versie uitbrengt?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 01 aug 2011 21:19

Gewoon wachten is het beste. Kaart downloaden lukt ook met de hand en de eerstvolgende update zal pas in Oktober zijn.
Marco.

.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 11 sep 2011 16:19

Ondertussen zitten we op versie 2.0.2 en die lijkt tot nu toe goed te werken bij mij.
Marco.

.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 15 sep 2011 19:09

Versie 2.0.3 is ondertussen uitgebracht. Programma zal zelf detecteren dat er een update is van het programma en u vragen om bij te werken.
Marco.

.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 02 nov 2011 07:30

Versie 2.0.5 is ondertussen uitgebracht. Programma zal zelf detecteren dat er een update is van het programma en u vragen om bij te werken.

En sinds gister 1 november 2011 is City Navigator Europe NT 2012.30 te downloaden.

Met de Lifetime Updater gaat het op de Mac in ieder geval zonder problemen.
Marco.

.

Terug naar “Kaarten, POI's en overige”