Pagina 1 van 1

Kaart niet zichtbaar

Geplaatst: 04 nov 2017 15:29
door Dagini
Om welke reden dan ook maar een kaart die op een sd kaart staat in mijn etrex30 is niet meer zichtbaar in Basecamp
Heb met javawa divice manager gekeken naar de sd kaart en deze geeft aan dat de kaart zichtbaar is voor Basecamp
als ik Basecamp open en mijn toestel aansluit lijkt hij de kaart te laden maar toch is de kaart niet zichtbaar!
heb reeds een eerder met javawa gemaakte backup teruggezet maar dit was geen oplossing
wat kan de reden zijn?

Re: Kaart niet zichtbaar

Geplaatst: 04 nov 2017 16:08
door Marco
Werk je me een Mac of Windows computer?

Re: Kaart niet zichtbaar

Geplaatst: 04 nov 2017 16:36
door Dagini
Sorry vergeten Win10

Re: Kaart niet zichtbaar

Geplaatst: 04 nov 2017 20:55
door Marco
Bij Mac computers wil de product cache nog wel eens beschadigen, onder windows zelden.

Probeer eens de TileCache te wissen van BaseCamp (kaartdeel cache), in JDM en GMTK zitten hier mogelijkheden voor in het Extra menu. Dus BC afsluiten en dan de Cache wissen en daarna BaseCamp weer starten. eTrex kan aangesloten blijven.

Re: Kaart niet zichtbaar

Geplaatst: 05 nov 2017 16:53
door Dagini
Dit maakt geen verschil

Re: Kaart niet zichtbaar

Geplaatst: 05 nov 2017 17:29
door Marco
Probeer deze folders eens te vinden:

C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Garmin\BaseCamp\CardProductCache\
C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Garmin\BaseCamp\DeviceCache\
C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Garmin\BaseCamp\ProductDataCache\
C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Garmin\BaseCamp\TileCache\

En verwijder ze dan alle vier, daarna BaseCamp weer opnieuw opstarten en opnieuw proberen.

Ik ga er wel vanuit dat BaseCamp de gegevens van de eTrex zelf (routes, waypoints, tracks) nog wel kan lezen, anders is het een usb/basecamp probleem.

Re: Kaart niet zichtbaar

Geplaatst: 06 nov 2017 09:03
door Dagini
Bedankt Marco dat was de oplossing
nu is alles weer zichtbaar