kaart van nuvi 250 per abuis verwijderd

FAQ's over City Navigator, Topo en OnRoute kaarten, POI's (Nuttige Punten) en overige software onderwerpen.
Driver

kaart van nuvi 250 per abuis verwijderd

Berichtdoor Driver » 31 okt 2015 21:32

Omdat ik een nieuwe kaart op de nuf wilde installeren had ik het oude gmapsupp.img file verwijderd. Nuvi heeft nu eenmaal niet zoveel intern geheugen.
Nu wil middels een SD kaartje een nieuwe kaart gebruiken. Maar als ik het kaartje gebruik krijg ik de melding geen "no detaied maps found that support routing"

Oude kaart bestand van Mac terugzetten op Nuvi lukt ook niet meer. Bestand te groot zegt ie dan.

Wie kan mij helpen
JaVaWa
Ervaren
Contacteer:

Berichtdoor JaVaWa » 01 nov 2015 18:34

Als je op de Mac een bestand verwijdert van een USB device dan belandt dat in de prullenbak op het device zelf, vandaar dat er niet voldoende ruimte meer is.
Oplossing: het bestand vanuit de prullenbak terugzetten in de map Garmin.

Als je de ruimte vrij zou willen maken, dan moet je de prullenbak legen.
Afbeelding
Kijk op http://www.javawa.nl voor software voor Mac OS X en Windows, informatie, tips en poi's
Driver

Berichtdoor Driver » 06 nov 2015 22:11

op mijn nuf staat 1 pre installed kaart, die ik dankzij de tip terug heb kunnen zetten.
Ik er echter ook 1 sd kaartje inzitten met een recentere kaart maar die wordt niet ingeladen, ook niet als ik alleen het kaartje van de sd kaart aanvinkt
JaVaWa
Ervaren
Contacteer:

Berichtdoor JaVaWa » 06 nov 2015 22:17

Waar komt (de inhoud van) het SD-kaartje vandaan? Mogelijk gaat het om een corrupt bestand.
Afbeelding

Kijk op http://www.javawa.nl voor software voor Mac OS X en Windows, informatie, tips en poi's
Driver

Berichtdoor Driver » 06 nov 2015 22:29

Heb dit kaartje van een kennis gekregen
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 01 dec 2015 07:19

Elke Garmin kaart is met een licentie gekoppeld aan een uniek toestel. Lukt dus niet.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Kaarten, POI's en overige”