kaarten ontgrendelen op twee toestellen

FAQ's over City Navigator, Topo en OnRoute kaarten, POI's (Nuttige Punten) en overige software onderwerpen.
Rth741

kaarten ontgrendelen op twee toestellen

Berichtdoor Rth741 » 02 jul 2015 17:39

Ik bezit twee gps Nuvi 1490 LMT.
Ik heb een mapupdate gedaan Ct Nav Europe 2016.10 NT op het eerste toestel en enkel op de gps BeneLux geinstalleerd en alles op de PC .Nu breng ik de rest van Europa over op een Sd kaart .
Ik heb eenzelfde mapupdate gedaan op het tweede toestel

Ik wil nu voor het andere toestel hetzelfde doen maar enkel BeneLux is zichtbaar .
De umlockcode voor deze kaart en dit toestel staat op My Garmin.Maar hoe krijg ik deze nu geinstalleerd op mijne tweede 1490 GPS.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 03 jul 2015 07:03

Als Express je nu alleen BeNeLux toont als te downloaden licentie, dan dien je met Garmin contact op te nemen om dat recht te zetten.

Of gebruik je nog de oude Lifetime update software? (staat ergens op dit forum de software van de oude iifetime).

Via de garmin website kun je altijd opnieuw ontgrendelen m.b.v. de Garmin Communicator plugin. De website meld dan dat de codes al zijn gemaakt/verkregen, amar dan staat er een link om ze op te halen, dan worden unlock code en certificaat opgehaald en wederom op de computer geplaatst.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Kaarten, POI's en overige”