kaart vanuit GPS kopieren naar PC

FAQ's over City Navigator, Topo en OnRoute kaarten, POI's (Nuttige Punten) en overige software onderwerpen.
Gerard van kampen

kaart vanuit GPS kopieren naar PC

Berichtdoor Gerard van kampen » 04 jun 2015 10:07

Hoi Forummers. Door een vergissing heb mijn Topo Benelux op de PC gewist. De kaart staat nog wel in mijn Garmin Oregon GPS. Weet iemand hoe ik een kopie terug kan zetten in de PC zodat de kaart weer in Basecamp gebruikt kan worden.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 04 jun 2015 11:05

Je originele DVD/CD opzoeken en die weer installeren is de enige juiste methode.

of met de JaVaWa Device Manager de kaart zichtbaar maken voor BaseCamp en dan de kaart vanaf de microSD gebruiken.

Qua performance in gebruik is het installeren vanaf de originele DVD naar de computer het meest aan te raden.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Gerard van kampen

Berichtdoor Gerard van kampen » 06 jun 2015 10:19

Hoi Marco,
Bedankt voor je antwoord. Ik had gehoopt dat er een mogelijkheid zou zijn om de kaart vanuit de GPS terug naar de computer te kunnen halen. Ik moet dus toch op zoek naar de DVD welke we 5 jaar terug gekocht hebben.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 06 jun 2015 10:36

Of de DVD van iemand anders lenen en dan installeren. je ontgrendel codes voor deze kaart staan in je MyGarmin account als het goed is (gekoppeld aan je toestel). Dus met een DVD van iemand anders kun je installeren.

Ik heb er hier een computer kopie van (van de DVD). Neem anders even contact op via ons contactformulier.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Gerard van kampen

Berichtdoor Gerard van kampen » 08 jun 2015 08:41

Hoi Marco, Bedankt voor het aanbod maar het is niet meer nodig. We hebben het halve huis ondersteboven gehaald en uiteindelijk de DVD gevonden.

Terug naar “Kaarten, POI's en overige”