Garmin City

FAQ's over City Navigator, Topo en OnRoute kaarten, POI's (Nuttige Punten) en overige software onderwerpen.
Zandra

Garmin City

Berichtdoor Zandra » 01 dec 2014 07:05

Als ik een kaart wil ontgrendelen Garmin City Navigator Europe NT 2009 Map Update en ik heb de productcode ingegeven, dan krijg ik de melding dat het kaartproduct niet is geinstalleerd.
Maar de kaart staat wel in MapSource.
Wat gaat er hier fout?

Als ik de kaart van TOPO Map BeLux installeer dan doet Map Source het niet meer en moet ik MapSource opnieuw installeren en dan mist hij weer het .dll file. en ook de kaart wordt niet geinstalleerd in MapSource.
Bij de installatie wordt er gevraagd of ik het icoon wil toevoegen op het bureaublad, zeg ja en er staat geen icoon van MapSource.
Cut down your exam stress by using our latest Exam Collection 646-365 test and high quality vce - sas test and ICDL.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 01 dec 2014 20:28

Wat voor Windows versie werk je mee?

Productcode hoort wel bij deze versie? Er is ook een 2009 versie naast de NT 2009 van City Navigator (en ook nog een NT 2009.1 versie).

Bij e installatie van Topo BeNeLux gaat er iets fout doordat er een oudere versie van MapSource over je al geïnstalleerde versie wordt geschreven, maar dat gaat ook weer ergens fout.

In principe is het een kwestie van de verkeerde dll verwijderen, maar weten welke dat is, blijft lastig. Mogelijk dat je na installatie van Topo BeNeLux via controle paneel MapSource weer verwijderd en daarna weer installeert.

Kukt het niet, maakt dan gebruik van onze GPS Helpdesk, dan lossen we dat op afstand voor je op.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Kaarten, POI's en overige”