te weinig ruimte

FAQ's over City Navigator, Topo en OnRoute kaarten, POI's (Nuttige Punten) en overige software onderwerpen.
erditi

te weinig ruimte

Berichtdoor erditi » 05 feb 2020 18:25

Ik heb city navigator op mij PC staan nu wil ik het op mijn Montana 680 zetten , maar ik heb te weinig ruimte , nu las ik het volgende bij een vraag...............daarna succesvol verlopen. Helaas te weinig ruimte op de microSD kaart? Handmatig de gmapsupp (3x) verwijderd en daarna was er wel voldoende ruimte om alls op de microSD te installeren................deze persoon heeft wat verwijdert van zijn GPS ... maar wat... ik durf er niet zomaar wat te verwijderen.
Zou iemand me kunnen vertellen wat ik kan verwijderen , we hebben verder nog onroute topoactive europa erop zitten.
mijn dank , erditi
Bijlagen
garmin 2020.GIF
dit krijg ik dan te zien
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 06 feb 2020 22:39

Makkelijkste is een nieuw microSD kaar5je en die dan gebruiken om de kaart erop te zetten.

Hoe groot is het kaartje?
Is die een microSD kaartje van OnRoute?

Als het inderdaad een microSD met Onroute is en je perse beide kaarten op deze microSD te plaatsen dien je terug te gaan naar de leverancier van OnRoute om die op een grotere (liefst 16Gb) te laten zetten.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Kaarten, POI's en overige”