Niet genoeg geheugen

FAQ's for ANWB/Promotor/Waypoint OnRoute Wandel, Fiets, Motorkaarten en het OnRoute 2007/2008 of 2008/2009 route maak programma
Maltje

Niet genoeg geheugen

Berichtdoor Maltje » 08 jun 2016 12:55

Ik heb vorig jaar een route vanuit Duitsland naar huis(600km) zonder problemen laten berekenen op mijn garmin gps64.
Nu wil ik een route van ongeveer 500km laten berekenen en krijg ik dus die melding.
Wel ff uitleggen.
Ik heb de onroutemoto kaart gedownload als bestand,uitgepakt en het zijn nu 4 bestanden.
Vorig jaar had ik 1 bestand geïnstalleerd op mijn gps(bel/nl/lux/duits)
Nu heb ik er Fr/it bij opgezet maar nu heb ik geen 2 maar 1 groter bestand op een sd kaart in mijn gps staan.
Is dit dan normaal?

mvg
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 10 jun 2016 01:29

Kaart samenstelling hoort niet uit te maken, tenzij dat blijkt dat vorig jaar bij je samengestelde kaart de grensovergangen goed waren en nu mogelijk problemen geven.

Tis eeen OnRoute product, met nukken, dus vooral melden bij Waypoint als het niet goed gaat.

Roet van 500km (of 600km) lukt eerder niet dan wel, de afstand is meestal te lang. Werk je wel met motor of rijden (auto) activiteit?
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “OnRoute Kaarten en PC Programma”