Kaart niet in de garmin

FAQ's voor Garmin BaseCamp onder Windows en/of Mac en Garmin MapSource (en nRoute).

eddepet57

Kaart niet in de garmin

Berichtdoor eddepet57 » 31 mei 2018 16:32

Beste forumleden,

Een newbe hier met een Montana 610.

Het valt niet mee...... :(
Ik ben er in geslaagd om een zelfgeselecteerde streetmap te downloaden, in mijn basecamp te krijgen, te hernoemen naar de stasdnaam maar kom niet verder. Via basecamp installeren gebeurt ook en in 1 de mappen staat mijn hernoemde kaart. Maar ik krijg um niet in de Montana.

In basecamp kan ik een wandel route uitzetten met details en alles.....maar nix in de Montana.

Ik heb een paar uurtjes gegoogeld maar begin alles nu voor de 4 e keer opnieuw te zien.....

Wie weet raad ?

Gr en dank
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 31 mei 2018 18:40

Garmin MapInstall gebruiken om de kaart in de gps te laden. jaVaWa Device Manager gebruiken om je toestel te controleren.

MapInstall staat al op je computer.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
eddepet57

Berichtdoor eddepet57 » 01 jun 2018 23:22

Beste Marco,

Dank voor je reactie. Zowel mapinstall als Javawa geven aan dat de kaart "er op " staat. In basecamp zie ik de kaart niet en wanneer ik de Montana afkoppel kan ik de betreffende kaart niet selceteren (en staat hij er dus niet)

groet en dank
Laatst gewijzigd door eddepet57 op 02 jun 2018 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 02 jun 2018 06:55

Kaarten geïnstalleerd met MapInstall zijn nooit zichtbaar in BaseCamp. Kan wel, maar dan dien je e kaart zichtbaarheid functie in JaVaWa Device Manager te gebruiken om de kaart wel/niet in BaseCamp zichtbaar te maken.

Kun je een rapportje maken met JaVaWa Device Manager en hier de link plaatsen van dat rapport?
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
eddepet57

Berichtdoor eddepet57 » 02 jun 2018 10:09

Hoi Marco,

Dank voor je reactie.

Ik beschik over JaVaWa GMTK 3.2 daar staat niets "bij" over rapportjes maken (ook de virtuele dvd speler die ik al eens ergens langs zag komen niet)

Bedoel je dit ?:

- KNIP - Moderatie om het leesbaar te houden - KNIP

groet en dank
eddepet57

Berichtdoor eddepet57 » 02 jun 2018 10:15

Hoi Marco,

Er blijkt nog een JaVaWa device manager te zijn. Heb ik gedownload. Ik ga er naar kijken......JaVaWa GMTK is iets anders......

Ik kom er op terug.

groet en dank voor je tijd en moeite

Terug naar “Garmin BaseCamp (en MapSource/nRoute)”