CP's in biblotheek zetten

FAQ's voor Garmin BaseCamp onder Windows en/of Mac en Garmin MapSource (en nRoute).

H3sen

CP's in biblotheek zetten

Berichtdoor H3sen » 28 jan 2017 22:44

Ik weet niet meer hoe ik camperplaatsen van Campercontant in mij bibliotheek kan zetten. Ik heb ze wel in Garmin 760LM gezet, maar ik kan ze niet meer op mijn pc in Basecamp in de biblotheek krijgen in de map "Zweden". Hoe gaat dat ook al weer?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 29 jan 2017 15:00

Van deze pagina de Garmin voor Zweden downloaden: http://www.campercontact.com/nl/content/downloads
Dan het bestand campercontact_SE.csv in JaVaWa RTWtool inlezen met de , en " en die dan opslaan als een Garmin gpx bestand.
Daarna de campercontact_SE.gpx in BaseCamp importeren.
Ze komen dan in de folder: campercontact_SE te staan.

Of als de POI's al in de nuvi staan, dan staan ze bij een aangesloten nuvi ook in BaseCamp onder de zoekcategorie Nuttige Punten - Eigen nuttige punten, mits in het BaseCamp menu Kaarten - Eigen nuttige punten beheren - de Zweden POI's wel zijn aangezet.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
H3sen

Berichtdoor H3sen » 29 jan 2017 21:36

Bedankt, het werkt perfect al was ik ervan overtuigd dat ik dit eerder op een andere manier gedaan had, maar ik weet het niet meer.
Gr Hans

Terug naar “Garmin BaseCamp (en MapSource/nRoute)”