Basecamp ziet verzameling niet staan

FAQ's voor Garmin BaseCamp onder Windows en/of Mac en Garmin MapSource (en nRoute).

Dagini

Basecamp ziet verzameling niet staan

Berichtdoor Dagini » 20 jun 2016 09:26

heb de laastste tijd door ziekte niet meer gefietst en wou nu opnieuw beginnen en wanneer ik basecanmp starte om een route op mijn gps te zetten heb ik vastgesteld dat basecamp niets meer ziet staan in mijn verzameling.
ben eens gaan zien in users/naam/appldate/roaming/garmin/basecamp/database en daar staan 3 database 4.4 -4.5 -4.6
in elk van deze data base staan onder track segm heel wat gegevens en toch staan in mijn verzameling slechts 1 track en een route terwijl ik er eigenlijk veel had
Waarom ziet hij deze niet meer
Basecamp versie 4.6.2
Er is ook nog het probleem dat hij de kaart topobnl niet ziet terwijl ze er ook nog staat de andere kaarten ziet hij wel,
wie kan helpen
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 21 jun 2016 06:45

Er is iets veranderd aan de computer, alsof er een nieuwe Windows versie is geïnstalleerd.

In BaseCamp Opties kun je kijken of je de database weer kan koppelen.

Maar in dit geval, ook omdat de kaarten opeens niet meer zichtbaar zijn, raad ik aan om een GPS Helpdesk sessie bij ons te boeken, waarschijnlijk kan ik het dan vlot repareren.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin BaseCamp (en MapSource/nRoute)”