Track geïmporteerd vanuit RouteYou of MyRoute app en dan ??

FAQ's voor Garmin BaseCamp onder Windows en/of Mac en Garmin MapSource (en nRoute).

Sammie Ray

Track geïmporteerd vanuit RouteYou of MyRoute app en dan ??

Berichtdoor Sammie Ray » 03 mei 2016 14:50

Hallo, ik vind het zo ingewikkeld om in Basecamp een route te maken die precies daar langs gaat waar ik wil dat ik op zoek ging naar andere opties.
Die vond ik in My Route app en RouteYou, wat een heerlijke eenvoudige routeplanners. Echter als ik de route op sla en of importeer in basecamp krijg ik daar een track. Als ik deze vervolgens om zet in een route gaat het volgens mij mis. Profiel staat op motor-bochtig en route wordt mooi getekend zoals ik hem gemaakt heb in RouteYou, echter als ik in het tabblad route aanwijzingen kijk staat daar bij de eerste 3 a 4 wegen nog netjes "ga links af op....." maar daarna is de enige aanwijzing die volgt "verlaat weg" en dat dan ca 200x Is er iemand hier die dit herkend en of een oplossing voor heeft want ik zou toch erg graag met RouteYou blijven werken......

Afbeelding
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 04 mei 2016 22:54

Heb je een zumo?

Want je kunt de track ook direct in deze zumo zetten en de zumo de omzetting van track naar route laten uit te voeren en dan rijden. Wel de automatische herberekening bij foutrijden uitschakelen.

Verder zie ik dat je een OnRoute kaart actief maakt en dat samen met motor bochtig werkt tegen je in. Gebruik eens het auto profiel in BaseCamp en de City Navigator en probeer het nog eens.
Hoe meer opties en vermijdingen je gebruikt, des te lastiger wordt het plannen in BaseCamp.

Verlaat weg heeft volgens mij te maken met dat de wegnamen niet in de OnRoute kaart zitten, dus kan er geen naam worden weergegeven en alleen iets eenvoudigs als verlaat weg.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Sammie Ray

Berichtdoor Sammie Ray » 04 mei 2016 23:16

Dank je Marco, ik ga er mee aan de slag, heb het ook nog geprobeerd via My Route App, zelfde probleem, route opgedeeld in 2 stukken, nu werkt alles prima, zal jouw tips volgende keer zeker mee nemen.

Terug naar “Garmin BaseCamp (en MapSource/nRoute)”