hulp aan huis bij werken met basecamp

FAQ's voor Garmin BaseCamp onder Windows en/of Mac en Garmin MapSource (en nRoute).

Hermanek

hulp aan huis bij werken met basecamp

Berichtdoor Hermanek » 03 mar 2016 16:03

Beste lezer,
Ik heb de afgelopen dagen intensief gewerkt met de videocursus Basecamp. Het is me gelukt om zelf een route samen te stellen. Ik heb een route gedownload en zal binnenkort deze gaan rijden. Ik ben verbaasd wat me allemaal wel gelukt is. Toch zijn er een aantal elementen die ik nog niet onder de knie heb. Ik vind dat moeilijk uit te leggen. Zo weet ik niet hoe ik de kaarten die ik op de zumo 220 heb staan, op de computer krijg. Zo heb ik een basisscherm met weggetjes die allemaal heel dik in het groen staan wat erg onoverzichtelijk is. Hoe krijg ik een route die gedownload is alleen op het scherm en niet met alle andere routes. en zo zijn er nog wel een paar vragen
Ik ben op zoek naar iemand in de buurt van Apeldoorn die mij een uurtje les kan geven om een aantal naar ik inschat eenvoudige vragen over een aantal elementen, te beantwoorden terwijl ik achter de pc zit.
Eventueel tegen vergoeding. Graag een reactie.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 03 mar 2016 21:32

We kennen de GPS Helpdesk als dienst, klik op reserveren, kies een datum/tijd uit, vul de overige vragen in en verstuur.

Na een bevestiging van ons, ontvangt u de factuur en voorbereidings instructies.

Zie hier voor GPS Helpdesk info en reserveren: http:/www.gps-expert.nl/gpshelpdesk
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin BaseCamp (en MapSource/nRoute)”