Telkens als ik Basecamp of Mapinstall opstart krijg ik de boodschap "Windows can't find the target"
Dit is begonnen nadat ik met Javawa een kaart verplaatst heb naar een SD kaart in een slot op mijn laptop.
Als er een SD kaart in het laptop slot zit (om het even welke) dan krijg ik die boodschap niet en vindt Mapinstall device E: m.a.w. de SD kaart.
Als ik dan OK klik dan gaat Mapinstall gewoon verder dus no big deal maar toch vervelend.
Roger
Windows can't find the target
Waarschijnlijk is er en Windows snelkoppeling die naar een kaart verwijst die elders staat of niet meer aanwezig is.
Meestal wordt met deze foutmelding ook de naam van de kaart genoemd. Het is nu zaak om de snelkoppeling te vinden en te verwijderen.
In GMTK is een kaart als snelkoppeling zichtbaar aan gekleurd blokje met schuin een rode streep erdoor heen.
Meestal wordt met deze foutmelding ook de naam van de kaart genoemd. Het is nu zaak om de snelkoppeling te vinden en te verwijderen.
In GMTK is een kaart als snelkoppeling zichtbaar aan gekleurd blokje met schuin een rode streep erdoor heen.
Marco.
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.
Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.
.
Kijk eens in de folder c:\ProgramData\Garmin\Maps\ wat daar voor snelkoppelingen instaan.
Marco.
.
.
Terug naar “Garmin BaseCamp (en MapSource/nRoute)”